Photographer/ SAVON
Model / MUA / Editing / BARBARA BOZZINI
—————————
OUTFIT:
—————————
STARRING
THE DOBERMANN
Mithos and Eva
Mauro Favero ci racconta la sua passione …
“Rio Bianco…è il nome di un piccolo ruscello di campagna… è in questi luoghi, giocando con i cani da caccia di mio padre, che nasce la passione per i cani …poi l’incontro con la prima Dobermann ha fatto il resto…ed è scattata la scintilla che ancora vive per questa nobile razza…era il 1979.
Nel 1985 la prima cucciolata con affisso “del Rio Bianco”…inizia la costante ricerca del mix tra tipicità e bellezza che contraddistingue una razza così affascinante e dona identità al nostro allevamento. Rio Bianco dobermann per passione.”
A word from Mauro Favero :
“Rio Bianco … is the name of a small creek in the italian contry side … it’s in this place, playing with the hunting dogs of my father; who was born with the passion for dogs …that in 1979 i saw for the first time a Dobermann and fell in love with them; a spark for this noble race that still lives to this day.
In 1985 the first brood with the prefix “del Rio Bianco” was born …it began the constant search for the mix of uniqueness and beauty that distinguishes this fascinating race and gives our farm it’s identity.
-“Rio White Doberman passion.”
—————————
MILITARY PROPS